pühapäev, 8. mai 2016

Esimesed soojad ilmad

Tere jälle!


Taaskord on mööunud 3 nädalat minu eelmisest postitusest, kuna mul on pidevalt nii kiire ja iga nädalavahetus on midagi teha ning ma ei leia üldse aega kirjutamiseks. Kõik nädalavahetused, kuni mu lahkumiseni, on meil planeeritud seega see läheb kõik väga kiiresti. 
Lõpuks ometi on kevad käes ja esimesed soojad ilmad on kohal :)
Ma ei hakka igast päevast kirjutama, sest oli päevi, kus midagi erilist ei juhtunud. 
Seega: 


19.04 hakkasid tunnid kell 13.30 ja meil oli ainult 1 tund, kuna paljud tunnid jäid ära. Hommikul olin rahulikult kodus ja nii hea oli pikalt magada :) Miks küll iga päev selline ei ole?

21.04 oli esimene soe päev, päikse käes oli +25kraadi, ühtegi pilve ega tuult polnud. Nii mõnus :) 

26.04 sai täis 8 kuud. Wow, varsti juba kojuminek. Koolis tegime Juliettega diili: mul on aega täpselt 1kuu, et oma raamat lõpetada, ja kui ma seda ei tee, siis pean ma Juliettele välja tegema, kuid kui ma lõpetan varem, siis on tema see, kes mulle välja teeb. Ma jõuan selle lõpetatud :)  

28.04 pidime kekas õue minema ja jooksma, kuid vihma sadas ning me jäime sisse. See neljapäev oli nii väsitav, kuna mul polnud ühtegi vaba tundi. 

29.04 oli kool nagu kool ikka. Ema tuli kooli järele ja kodus lugesin ma raamatut ning õhtul läksin Juliette juurde sööma. Me sõime raclette ehk sulatatud juust kartulite peal, mmm nii hea :) 

01.05 käisime kirikus, kuna sõprade lapsel oli communion ehk esimene kord, kui ta Jumalaga kokku puutub süües tüki leiba. Peale seda läksime restorani sööma ja me reaalselt sõime terve päeva :D Restoranis olime hea 4,5 tundi ning pärast läksime veel sõprade juurde koogile, mis siis, et restos juba ühe magustoidu sõime :D 

03.05 hommikul oli meil kolmas kirjanduse proovieksam ehk bac blanc. Sain seekord paremini hakkama, kui eelmised korrad :) Pärastlõunal olid tavalised tunnid. 
Kuna õues oli soe, siis läksin õhtul trenni rattaga :)

04.05 oli matas KT ja peale tundide lõppu oli meil 4-päevane "minivaheaeg", kuna neljapäev oli vaba päev, sest see oli päev, kus Jeesus uuesti taevasse tõusis (ascension). Nagu näha, siis on Prantsusmaal religioosseid pühi päris palju. Õhtul olime niisama kodus. 

05.04 varahommikul läks ema tööasjus Bukaresti ning meie teistega läksime hommikul Saint-Avoldi, kus toimus rattasõit, 12km kõndimist jne. Isa ja vend läksid rattaga sõitma ja tegid 31km ning meie õega 12km'sele kõndimisele. Esimesed 6km kõndisime ja viimased 5km mina jooksin. Nii mõnus hommikune trenn! Peale seda sõitsime koju tagasi, tegime kodutöid ja olime niisama õues :) 
Õhul viis isa mind Lisa juurde, kus olid ka Pauline ja Elodie. Alguses ei leidnud me maja üles ja peale 5te minutit tiirutamist jõudsime õige majani :)
Vaatasime tüdrukutega filmi ja tore õhtu oli :)




06.05 hommikul tuli isa mulle järele, kodus sõime ning siis läksime aianduspoodi, et maasikaid ja tomateid osta. Pärastlõunal istutasime maasikaid ja mina niitsin ka muru. Avastasime aiast suure herilastepesa ning isa helistas tuletõrjujatele (siin on politsei, kiirabi, tuletõrjuja kõik ühe nime all: pompiers), pesa eemaldamine oleks 95€ maksma läinud, kuid õhtuks olid kõik herilased läinud ja tuletõrjujaid polnudki vaja :) 



07.05 käisin hommikul jooksmas ja kella 12 ajal läksin Juliette juurde ning me sõime. Kell 13 läksime bussiga Creutzwaldi, kus toimus fête de l'Europe ehk Euroopa piduKeslinnas olid lastele mõeldud karussellid jne, hästi palju süüa ja elav muusika. Me polnud Juliettega kahekesi, vaid seal oli veel meie sõpru. Käisime selle suure kambaga alguses võrkpalli vaatamas, tiirutasime natuke keslinnas ringi ja pärast läksime kooli võimlasse kossu mängima. Võimla oli lahti, kuna enne meid oli seal kossuvõistlus. Isa, vend ja õde käisid Saksamaal šoppamas ja õhtul tulid meile järele ning me sõitsime koju :) 
Kodus olime õues, sest kõik need 4 päeva oli õues +25kraadi ja päike :) Isegi Eestis pole mõnikord suvel nii soe ja nende jaoks on +25 alles kevad ehk suvel on neil tihti +35...+40 kraadi :D





Ja mõned niisama pildid: 








Lugemiseni/kirjutamiseni järgmisel korral :)
Päikest! 


(18.04-08.05.16)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar