reede, 12. veebruar 2016

Mul on jälle vaheaeg, jee!

Heihei!


Alustan ilmast: ma pole korralikku talve see aasta näinud :( Kogu aeg on plusskraadid ja lund oli täpselt 2mm ja see ka 2ks sekundiks :( 
Teisipäeval sadas terve päeva, mis oli nõme. Isa ütles, et wow, täna sadas palju. Jaaaa siis Eestis sajab terve novembri kuu iga päev lakkamatult :D Lisaks kevadel sajab neil palju, ehk kevad ja sügis onvahetuses: sügisel ei sadanud üldse, aga nüüd kevade poole hakkab rohkem sadama. 



Nagu normaalne Sonja ikka, unustasin ma paar asja eelmisesse postitusse kirjutada :D Siin nad on:

  • Eastpack seljakotid. Peaaegu iga õpilane, kes koolis seljakotiga käib, kasutab Eastpack'i. (mul endal ka Eastpack'i seljakott, hihi)
  • Kalli on next level teema. Kui iga prantslane on nõus tegema sõpradele (vahest ka võõrastele) põsemusi, siis kalli nii naljalt ei tehta. Neid tehtakse ainult pere siseselt, parimate sõpradega või oma peika/tüdrukuga. Kui tüdruk ja poiss kalli teevad tähendab see seda, et nende vahel on midagi rohkemat kui sõprus. 
  • Prantslased sõnumineerivad vääääga palju. Kui Eesti noortel käib suhtlus läbi interneti (messenger, snapchat jne), siis prantslastel toimub see sõnumites. Tihtipeale on telefonipakettides sõnumid piiramata, sest kõik teavad, et sõnumeid kasutatakse palju.
  • Kontrolltöödeks hakatakse kordama 3-4 päeva varem. Eesti õpilased (võib-olla see ainult minu teema) õpivad KT'ks eelmisel päeval/õhtul või ainult 1päev varem. 
  • Vaheajad on kõik 2-nädalased ja neid on päris tihti, mis on üpris hea ma ütleks :) 
  • Prantsusmaal on kombeks igale poole autoga minna. Selles mõttes, et kui lähed nt. vanavanematele külla, kes elavad Lõuna-Prantsusmaal, siis sinna minnakse autoga (5-6 tundi autosõitu minu vanavanemate koduni). Pluss meie homme lähme Austriasse ka autoga (6tundi autosõitu, yay) (P.S. loe altpoolt Austria kohta)

Ma loodan, et ma nüüd sain kõik ära öeldud, mis ma öelda tahtsin ja et ma (taaskord) midagi ei unustanud. 


Muidu, mul jälle vaheaeg yay! Miks ma postituse reedel kirjutan? Sest homme (laupäeval) on 4.30 äratus ning me lähme Austriasse suusatama. Me hakkame hommikul vara sõitma, sest isa on kaval ja nii ei pea me päeval ummikutes passima. Lisaks jõuame me varem suusakeskusesse ning saame oma suusad/lauad kiiremini kätte, sest paljud inimesed sõidavad veel autoga. Hea point! 

Eelmine nädal:

Esiteks juba veebruar, midaa? Kuidas see aeg nii kiiresti läheb? Meil on kevadeks perega juba sada erinevat plaani tehtud seega need allesjäänud 5/4 kuud lähevad üüber kiirelt. 

Kolmapäeval õppisin terve pärastlõuna igasugusteks KT'deks, mis järgnevatel päevadel olid. 

Neljapäeval mina, uhke näoga, olles terve eilse pärastlõuna õppinud, küsin Juliettelt, kas ta õppis palju SES KT'ks? Ta hakkas laginad naerma ja ütles, et me ju lükkasime KT edasi, see on alles peale vaheaega. Tubli, Sonja! Samas on hea, vaheajal vähem korrata, sest ma juba tegin seda :)

Reedel pidi meil inglise keeles KT olema, kuid õpetajat polnud seega meil jäi tund ära ning ka KT. Matemaatikas tegime ka KT, mis oli selline enam-vähem (etteruttavalt ütlen ära, et sain 8/20st). 

Laupäeval läksime isa ja õega Pariisi, sest YFU reunion oli taaskord. See oli 2-päevane ja ma ütleks, et me midagi väga erilist seal tegime. Rääkisime taaskord, kas ja mis probleemid meil on, kudas koolis läheb, kas perega kõik hästi jne. YFU vabatahtlikud üritasid energiser'eid teha, aga polnud üldse sama feeling neid teha, kui me Eesti vabatahtlikega neid tegime. Seega aitäh eestikad, et te 105x paremini neid suudate teha :) 
Õhtul käisime söömas, Eiffeli tornis ja tegime palju pilteee :) 



Galeries Lafayette :)


Käisime ühes cozy's restoranis söömas :) 


Magustoiduks sõime Amorino jäätist (mu lemmik jäätisekohvik)!!


Kui üritad 10min järjest hüppega pilti teha, aga üldse ei tule välja :D 


Aasta 2014&2016, pildi tegemise koht on peaaegu sama :)






Pühapäeval olime jällegi reunion'il ja õhtul tulime rongiga koju. 

Otsustasin Starbucks'is Mariet kasutada, sest Sonja oleks nad nii või naa valesti kirjutanud :D 

Metroopeegel :) 

Koju sõitmas 



Teine nädal ehk vaheaja esimene nädal: 

Esmaspäeval magasin mõnuga 13.15ni :) Pärast vaatasin suts oma kodutöid ja olime niisama venna ning õega kodus. 

Teisipäeval ärkasime õega kell 6 üles, et kell 7.40 bussi peale minna ja Metz'i sõita. 9 paiku olime juba Metz'is ja läksime kohvikusse pisikest hommikusööki sööma. Edasi käisime poodides ja tegime niisama mõnusa õe-õe päeva :) Vihma sadas, mis polnud hea poodide vahel käimiseks, aga polnud hullu :) 
Õhtul saime isaga parklas kokku ning me läksime koju. 




Kolmapäeval ja neljapäeval olime rahulikult kodus ja tegime kõik oma kodutöid ning neljapäeva õhtul hakkasime kohvreid pakkima, mille me täna (reedel) lõplikult lõpetasime :) 
Täna käis Juliette minu juures ja me käisime jäätist söömas :)




Homme suusatama, juhheii!! Nii ootan :) 

Käisin täna ka postkontoris. Panin ühele lähenevale sünnipäevalapsele pisikese kingi teele :)(16.veebruar- Paula)


La semaine dernier, on avait encore l'école et les cours mais maintenant c'est les vacanceeees!!! Yay :) On était à Paris pour la réunion YFU et on a aussi visité la tour Eiffel. Cette semaine, j'ai fait tout mes devoirs parce que demain on va se réveiller à 4h pour aller en Autriche :) On va skieeeeeeeer :) Bon, ciao! :)


Järgmine postitus ilmub uuesti 2nädala pärast :) 

Olge tublid! Kallid-musid! 


(01.02-12.02.16)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar