pühapäev, 20. september 2015

Taaskord väsitav koolinädal!

Hei!

Esiteks, ma ei saa pilte lisada, sest pildid ei lae ära, sest miks mitte! Kui veab, siis lisan pildid homme, ma luban! 

Nagu pealkirjast lugeda võib oli taaskord väsitav koolinädal. Tunniplaan ei muutunud sellel nädalal, vaid me saime selle täna (pühapäeval) ning see hakkab kehtima homsest. MUL POLE ENAM 4,5H PASSIMIST! SUCCESS! Kolmapäeviti lõppevad tunnid kl 12 (jee) ja muidu on parem tunniplaan ka nüüd!

See nädal: 

Esiteks, sain teada, et me perega sügisesel koolivaheajal Lõuna-Prantsusmaale nädalaks ajaks :3 Talvel Austriasse suusatama! Kõlab nagu väga super!!! 

Vaheajad Prantsusmaal: oktoobris (Toussaint, religioosne püha), talvel (jõulud ja uusaasta), veebruaris (ma ei tea miks, ilmselt nagu suusavaheaeg või nii) ja millalgi veel kevadel. Kõik vaheajad kestavad 2 nädalat! #jeeee

Esmaspäevad on nagu esmaspävad ikka, väsitavad.. 

Teisipäeva õhtul oli taaskord ju jitsu, mis mulle väga siiski ei istu seega ma enam ei lähe :D 

Kolmapäeval SAIN OMA ESIMESE HINDE! Selleks oli 13,5 20-st ehk Eestis enamvähem 4, mis on esimese hinde kohta väga heaaa! Pluss matas oli tunnikontroll :S

Neljapäeval sain oma teise hinde :D see oli halb, 4 20-st :D Oih! Ja muideks tegime täpselt selle sama mata tunnika uuesti! :D Esimene päev, kui ei antud kodutöid. Öösel oli mul muideks esimene kramp elus! Paremas sääremarjas ja kuna ma olin unesegane, siis ma päris täpselt ei saanud aru, miks mu parem sääremari nii kohutavalt haiget teeb! Hommikul mõistsin, et see oli kramp ja see polnud tore... 

Reede!!! Jesss! Mata tunnikas 14 20-st! BOOM, ma supertark :D okeiokei. 
Ema tuli kooli 15.30ks vastu ning me läksime Creutzwaldis olevasse jäätisekohvikusse jäätist ostma :) Jalutasime ka ümber järve, mis Creutzwaldis on. 
Peale seda tulime kooli tagasi ning isa oli ka juba seal, sest mul oli klassijuhatajaga arenguvestlus, juhhei :D Õpetaja oli haige, seega ta rääkis väga vaikselt ja ma ei kuulnud põhimõtteliselt mitte midagi... Ega seal väga midagi olulist ei olnudki, niisama rääkisime mu erinevate ainete tasemetest jne. Mulle öeldakse korduvat, et mu pr.keele tase on väga hea! Jeei! (Valdur on Eestis head tööd teinud, aitäh!) 
Õhtul käisin Juliette juures, sest ta elab mulle sama lähedal nagu Viktoria! (väga lähedal igastahes) Küsisin siis isa käest, et mis kell ma tagasi pean olema. Eeldasin, et ta ütleb 22 vms (ma lahkusin kodust 20 paiku), aga minu suureks imestuseks ütles ta hiljemalt 00.00. Küsisin üle, kas ta ikka on kindel ning ta ütles ja, sest see nii pisike vahemaa siin! Okei, mulle sobib! Juliette juures olime niisama ja rääkisime ning ta näitas mulle maja jms :) Hästi ilus maja on!! 
Koju tulin ikkagi enne 00'i, umbes 22.45 paiku. 

Laupäeva hommikul ärkasin kella 10 paiku (minu jaoks vara!) ning peale hommikusööki tegin šokolaadikooki, sest pühapäeval tulid sõbrad sööma. Peale seda läksime Metz'i Ikeasse! Mina ostsin semude jaoks sünnipäevakinke! Varuge kannatust, sõbrad! Ikeast ostis pere mulle uue lambi tuppa, sest see läks katki, samuti uue teki ja voodipesu. Pluss koju ka nõusid ja purke jms, mida neil/meil vaja võib minna. Peale Ikeat läksime tapeedipoodi ning ma sain endale tapeedi valida! Kuna mu toas on uks ja lamp valged ning põrand, riiul ja kirjutuslaud pruunid, siis tappedivärvid pidid match'ima valge ja pruuniga. Liiga palju erinevaid tapeete oli, mille vahel valida. Lõpuks valisin siis lilla ja valge, millel on kind of lilled peal vms, pole päris lilled, aga ma ei oska kirjeldada. 
Sain oma esimese Harry Potteri raamatu läbi ja ma olen uhke! Õde andis mulle ka pr.keelse HP ehk ma üritan nüüd seda lugeda ja vaatab, mis nalja saama hakkab! 

Pühapäeval käisid sõbrad söömas ja oli mu kõige pikem söök siinoleku jooksul! KUUS TUNDI! See oli natuke pikk.. Alustuseks eelroog, seejärel pearoog, millele järgnes juust ning lõpetasime magustoiduga. Alustasime muide kl. 12 ja lõpetasime 18! Oppaaa! Peale seda tulid Juliette ja tema õde Valentine, kes on mu hostvenna tüdruk (vend muidu on 10 :D), niisama meile. Juliette näitas mulle uut tunniplaani, mis muideks nüüd vahetus, ja SVT kodust tööd. Tellisime pitsat... Taaskord söök... Mulle väga palju sisse ei mahtunud, õigemini, ei mahtunud üldse ning ma sõin ainult 1/4 pitsast, sest rohkem lihtsalt ei suutnud ja ei tahtnud ka. Rääkisime siis veel juttu ning saatsime tüdrukud vennaga poolele teele. 

Tegelikult oli tore nädal! 
Järgmine nädalavahetus vahetame mu toas tapeete ehk tõstame kogu mööbli välja (ülla-ülla) ja hakkab nalja saama, ma ütlen! 

Tervitan teid kõiki ja kooliskäijad, pidage vastu, varsti on vaheaeg! (Mõnel on 2 nädalat, hihi, khm, ma ei vihja endale)



Olge tublid!

(14.09-20.09.15)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar