pühapäev, 27. september 2015

Uued kogemused

Tsauki!

No nii, nädal oli täis uusi kogemusi! :) 

Esmaspäevast hakkas kehtima uus tunniplaan, lõpuks! Muud erilist polnudki. Aga oli Rauli sünnipäev :) (Palju õnne, Raulike!) 

Teisipäeval oli meil inglise keele tund arvutis ja me pidime tegema paaristööd ning koostama dialoogi. Tund aega olime arvutites ning siis pidime klassi minema. Õpetaja ütles mulle, et ma ei pea minema, võin raamatukokku minna koduseid töid tegema vms. Nii ma siis tegingi! Istusin siis CDI's (raamatukogu) ja võtsin oma telefoni, et kella vaadata. Samal hetkel helistas Juliette mulle ja küsis paanitsedes, kus ma olen. Seletasin ära, et ma ei pea tundi enam minema ja istun CDI's. 
Hiljem, kui neil tund lõppes ja ma ka õue läksin, rääkisid nad (Juliette ja veel mõned klassikaaslased) mulle, et nad jäid minu pärast tundi 7min hiljaks, sest nad otsisid mind (nad vist siis ei teanud, et ma ei pea minema) :D Armas tegelikult! Vähemalt muretsesid :) 
Õhtul jõudsin koju ja sõin natuke ning siis oligi aeg minna...
Zumbasse! :D Just nii, käisin esimest korda zumbas. Eks ta vähe imelik oli jah, vahepeal oleks tahtnud naerda natuke! Kaks mu kooliõde käivad ka seal seega jee, ma pole üksi :D Treener oli natuke puine, aga mõnus oli, naha sai päris märjaks. Lisaks pidime huilgama, eeem? No thank you! 

Kolmapäeval lõppesid tunnid kl 12!!! Matemaatikas oli kontrolltöö... Esimesest ülesandest sain aru, sest seal olid ainult avaldised jms, teises ülesandes sain ka natuke aru ja kirjutasin midagi, aga kolmas oli totaalne 0. Ülesande kirjeldusest ei saanud aru jms ning õpetaja tuli minu juurde ning näitas mulle, mida ma arvutama pean, aga halloo, ma sain ise ka aru, mida arvutama pidi, sest see oli ette kirjutatud :D seega abi ma temalt väga ei saanud, mis seal ikka! 
Õde ja vend lõpetavad ka kolmapäeviti varem ning nad olid juba kodus, kui mina jõudsin. Sõime ja siis ütlesin õele, et mul on vaja poodi minna. Mu õele ei meeldi rattaga sõita seega ta polnud mu ideest väga vaimustatud, aga hüppasime rataste selga ja läksime! Mul nimelt oli sokke ja kätekreemi vaja :D 

Pildi jaoks ta ikka naeratas :)


Õhtul viis isa mind Saint-Avoldi salsasse. Suureks üllatuseks mulle, toimus trenn ühes klubis.. See oli sutsu imelik :D  Trenn oli algajatele ning meid oli kokku umbes 10. Treener oli latiino-tüüpi kutt, umbes 23-aastane või nii. Ta tantsis jumala hästi! Tansulkatas minuga päris palju, sest ma olin ilmselgelt algajatest parem :D Nii hea oli ladina rütme jälle kuulda! Treener, Bastien, ütles, et tal on tutvusi ning Metz'is võib olla kursuseid edasijõudnumatele. Koju jõudsime 22 paiku, sest Saint-Avoldist oli 30min autosõitu.


Hihi :D 


Neljapäev on nädala kõige hullem päev! Mul pole ühtegi vaba tundi, alustan kl. 8 ja lõpetan 17.30. Prantsuse keele (ehk kirjandus) õpetajal oli sünnipäev ja me laulsime talle ning ta jagas meile kommi, jee! Juliette ostis kontserdipiletid ka ära seega kindel minek :)

REEDE! Juhhei! Saime matemaatika kontrolltööd kätte.. 9/20-st, mina olen rahul arvestades sellega, et kõige suurema punktisummaga ülesandesse midagi ei kirjutanud. Ema tuli kooli järele õnneks, muidu peaksin 2h bussi ootama.
Semudega sutsu pilte kah :D 



Mariega :) #nimekaim

Vasakult: Sarah, Clémence, Lisa, mina, Marie, Elodie :)


Õhtul panime mu voodi kokku ja kiskusime tapeeti maha. 

Tapeedivahetus täies hoos! 


Hiljem käisin veel Juliettega rattaga sõitmas :)

 ❤️


Laupäeval sai täpselt kuu aega täis minu Prantsusmaal olekust! Hommikul magasin hambad laiali kella 11ni :D Selleks ajaks oli isa juba ühe seina ära tapeetinud ning jäi veel 2, ma aitasin ka ning see oli esimene kord, kui ma tapeeti panin! 
Pärastlõunal läksime ema ja õega poodi, sest me ei saa ilma sõpradeta mitte üksi nädalavahetus mulle tundub. Õhtusöök venis jälle vähe pikaks ja viimased sõbrad lahkusid 00.30. Peale seda tõmbasin kohe kerra ja magama! 




Pühapäeva hommikul ärgates oli isa mu toa tapeetimisega täiesti lõpetanud. 

Valge tapeet

2 seina valgega, 1 sein lillaga :)

Tegelesin kodutöödega, mida oli piisavalt palju. Igasugused töölehed ja ülesanded. 
Peale sööki läksime isa ja vennaga ratastega sõitma. Sõitsime tuulegeneraatoriteni, neid täiega palju siin. 




Ma ei tea, miks mul selline nägu :D :D 

Õhtul skypesin peregaa :) Nii tore oli neid näha :) Poetasin ka paar pisarat :') 
Isa tegi mu tuju tõstmiseks taldrikule näo: 



Ja niisama pilt minust, sest miks mitte :)



Täna öösel on kuuvarjutus (vist oli kuu) ning me ärkame kl. 5, et seda näha :) 




Nüüd aeg magama minna! 
Olge tublid :)

-Sonja

(21.09-27.09.15)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar