pühapäev, 11. oktoober 2015

Alarm

Hei!

Sellel nädalal jäi päris palju tunde ära, mis on hea, sest koolipäevad läksid kohe lühemaks!

Esmaspäeva hommikul seisime klassiga klassiukse taga ja ootasime kirjanduse õpetajat. 5minutit seisime ning siis läksid klassivanemad Olivia ja Juliette uurima, miks õpetajat pole. Selgus, et õpetaja oli haige ning teda pole terve nädala seega tund jäi ära. Mina, va blond, mõistsin pool tundi hiljem, et ka päeva lõpus olevad 2kirjandust jäävad ära :D lisaks polnud mul ka saksa keelt ehk mul lõppesid tunnid kl 12!!! Jee! Saatsin isale sõnumi, et lõpetan kell 12 ja küsisin, kuidas kodus alarmi maha võtta. Isa seletas, kuidas seda teha ja ma olin suts pabinas... 
Kirjandus oli alles esimene tund ning enne tundide lõppu oli mul veel 3tundi: SVT ja SES. 
SVT's oli kontrolltöö ja ma olin endale kirjutanud paberi eestikeelsete sõnadega ning õpetaja lubas seda kasutada. Aga, seee polnud tavaline kontrolltöö, vaid enam-vähem nagu kirjand: mulle anti 3 dokumenti, millele võisin kirjandis toetuda, kuid ilmselgelt ei suutnud ma midagi kirjutada. Suutsin ühe hädise lausekese sinna kirjutada, mis oli ilmselt vale :D Jätsin natuke ruumi vahele ja kirjutasin õpetajale, et ma ei oska veel kirjandit kirjutada prantsuse keeles ning et ta peab mõistma, et alguses on mul raske ning ma ei saa paljudest asjadest aru. Kuna mul oli eestikeelne paber ja ma olin siiski õppinud kirjutasin ma, et kirjutan teile seda, mida ma õppisin. Nii tegingi! Joonistasin silma skeemi ning jutustasin natuke juttu sinna juurde :D See on igatahes parem, kui anda õpetajale lihtsalt tühi paber. Vähemalt näitasin, et olin pingutanud ja õppinud. 
Koju jõudes suutsin alarmi maha võtta! Olin üksi kodus ja niii mõnus oli :) Võtsin ratta ja kimasin poodi süüa ostma ning hiljem vaatasin 3h Kätekat :D (Kättemaksukontor) 
Õhtul aitasid vanemad mata kodutööd teha, mis oli nõmedalt raske...

Teisipäeval saime inkas kontrolltööd kätte ja ma sain 17/20st :) Ülejäänud koolipäev oli tavaline. 
Õhtul käisin zumbas ja ma pole üldse harjunud, et mul on ainult 1x nädalas trenn. Tahaks nagu ikka rohkem! :D (Ise ka imestan, et seda ütlen :D)

Kolmapäeval (kuu aega sünnani!) oli mul ainult 2 matat ning siis kõik. Läksin kella 12 paiku bussile. Kodus sõin ja vaatasin Padjakat ehk Padjaklubi ning siis magasin 1,5h :) 
Peale seda läksime perega linnavalitsusse, sest õe klassile tulid Saksamaalt õpilased, kes siis peredes nädal aega elavad. Nagu mina, aga nemad on ainult nädal aega ja pärast läheb õde nädalaks Saksamaale. Õe klass laulis seal laule ja öeldi, kes kelle peres on. Õhtul sõime ja enamik ajast räägiti saksa keeles seega jah, ilmselgelt ei saanud ma aru, millest jutt käis.

Neljapäev oli täiesti tavaline kuni mata tunnini. Seisime klassi ees ja õpetajat polnud ning klassivanemad läksid kohe uurima, mis toimub ja tund jäi ära!!! JEEE!! Läksime siis Lisa, Marie ning Oliviaga milkshake ostma :) 


Jaaaaas :)


Reedel oli Lisal sünnipäev! (Anniversaire de Lisa, joyeux anniversaire!) 
Inglise keeles pidime kuulama arvutist ühte juttu ning tegema prantsuse keeles kokkuvõtte. Well, suutsin siis oma vigases keeles mingi teksti kokku ajada :D Lisaks oli 3 tundi HG'd... 
KUID, taaskord jäi matemaatika tund ära, jeeee :D
Päeva lõpus tuli ema mulle ja Juliettele järgi ning viis meid koju :) Olin umbes pool tundi kodus ning siis läksime Juliettega ratastega poodi ning pangaautomaati, sest Prantsusmaal ei saa kõikides kohtades kaardiga maksta, väga palju kasutatakse sularaha. Noortel pole pangakaarte, sest oma esimese pangakaardi võivad nad saada siis, kui nad on 15-aastased. 
Pärast poes käimist, vahetasin kodus riided ning läksin Juliettega moedemmile :) Moedemmil olid Boulay kohalikkude riietepoodide komplektid ning ma ei näinud midagi sellist, mida tahaks kanda :D Üritusel käis 1000 inimest ehk 1/6 Boulay elanikest :D 
Kui üritus lõppes ootasime väljas Juliette isa, kuid ta oli üks korraldajates seega pidi koristama ja ütles meile, et me jala koju läheksime. Pikk maa polnudki, lihtsalt natuke külm. 2 Juliette sõpra saatsid meid poolele teele ära. Kui me jõudsime meie teeristini ütles Juliette, et ta unustas oma võtme koju :D seega ta tuli natukeseks ajaks minu juurde ning 20min hiljem tuli ta ema talle järele :) 

Laupäeval magasin 10ni ning peale seda hakkasime Metzi poole liikuma. Tegime turismika ehk käisime katedraalis, jalutasime ning käisime natuke poodides. 


Näeb välja natuke nagu Hogwarts :D 





Jaaaaas, hostemaga ka väike pildu :)

Kõige parempoolsem tüdruk on Jana, meie sakslane :)


Sain ka vanematele mõned jõulukingid ära osta ning endale uued kõrvaklapid, sest ma ei ütleks, et eelmised olid 6aastat vanad ja vasak "töötas ülihästi".
Õhtul kodus tegime lasanjet ning vaatasime filmi "Viies element", mis pidi naljakas olema, aga ma ei naernud ühtegi korda :D 

Pühapäeval põõnasin mõnuga 12.45ni :D Sõin, õppisin, kuulasin muusikat jne. 
15 paiku tulid vanemad jooksumaratonilt tagasi. Siis õppisin veel natuke, sest homme SES'is kontrolltöö. Õhtul üritasin vennaga õues natuke sulgpalli mängida, aga tuul oli nõme ja ei lubanud mängida. Skypesin Diana, Viki ja Hannariiniga :) Peale seda sõin natuke ning nüüd liigungi magama :)

Üks nädal veel ja siis on vaheaeg! 

Kallid! 

(5.10-11.10.15)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar