pühapäev, 4. oktoober 2015

Kuuvarjutus, KT, hea loogika, arst ja Metz

Hei!

Pealkiri ajab segadusse, eks? :D Mainisin ära mõned selle nädala hetked, millest kohe kirjutan:

Esmaspäeval (28.09) ärkasime kogu perega kell 5 hommikul, et kuuvarjutust näha. See oli ilus, aga creepy vaadata :D SES'is oli kontrolltöö, materjali oli palju ning väga ei saanud teemadest aru seega see polnud kõige lihtsam. 



Teisipäeval oli Hannariinil sünna. (Palju õnne, Hannariin!) Kool oli tavaline: midagi väga aru tundides ikka ei saa, sest nii spetsiifilisi sõnu ma ju ei tea. Mõned näited teile: l'équation, factorisation, déterminer, intersection (matemaatika), procédés, prix relatif, production (non) marchande, consommations intermediaires, redistribuer (SES), lentille convergente, emmétrope (enam-vähem füüsika), croissance, encadrement, diabolisation (HG- ajalugu ja geo, hetkel ajalugu), fovéa, sclérotique, rétine (SVT). Nüüdseks olen nendele seletused ja tähendused leidnud/saanud, aga esmapilgul vaatasin küll, et oh appi, mida ma nüüd teen :D

Kolmapäeval oli niisama lebo päev, sest tunnid lõppesid 12 ajal ning koju jõudsin 13ks. Kodus väga midagi erilist ei teinudki, niisama puhkasin ja õppisin natuke. 

Neljapäeval oli Elisabethil sünna. (Palju õnne!) Hommikul saime teada, et viimane tund ehk kirjandus jääb ära, sest õpetajat pole. Kind of hea, kind of halb: hea, sest tundi pole :D, halb, sest pidin 2h bussi ootama.. 
Õhtul tuli ema nõbu meile, ma tegelikult ei teagi miks, aga ta tuli :D Sõime siis koos õhtust ja ta ütles, et mul väga hea prantsuse keel , jee! :) Lauas räägiti saksa keelt, millest ma aru ei saanud, hihi :D, aga vahepeal ka inglise keeles, et ma ka midagi aru saaks :D 

Reedel oli inglise keeles hindeline lugemisülesanne, mis oli isegi minu jaoks raske. Tekst oli keeruline ja küsimusi võis mitmet moodi mõista. (Mu emme mõtleb kindlalt seda lauset lugedes, et ah, mina saaksin küll aru, mida ja kuidas vastama peab ja nagu nii Sonja jälle ei lugenud küsimust korralikult läbi jms :D ma tean küll. Isegi inkas klassi tugevaim ütles, et see oli nii) No see selleks. 
Ühe vahetunni ajal sain teada, et SVT's on esmaspäeval kontrolltöö... 
HG ajal oli klassis mega palav ning õpetajal oli hea loogika, et kui aknad kinni panna ja uks lahti teha, siis tuleb õhku juurde. Seletas sellele loogikale midagi juurde veel, millest ma aru ei saanud. Klassivend hakkas kohe tuuletõmbest rääkima, mis oleks nagu olnud õige teha, aga lõppude lõpuks lõpetasime me sellega, et uks ja aknad mõlemad olid kinni seega küpsesime seal klassis :D 
Koju jõudes aitas hostisa mul koduseid töid teha, sest kõik teised olid ju jitsu's. 

Laupäeval ärkasime kell 8, sest kella 9st oli arst. Ei, mul pole midagi viga, lihtsalt oli vaja täita üks paber, kuhu arst pani allkirja, et jaa, ta võib trenni teha ja kõik on korras :D Koht, kus me käisime polnud haigla vms, vaid niisama tavaline maja ühel tänaval: retseptsiooni või kedagi, kes ütleks, kus mis on, polnud, seal töötas 2 arsti, kellest 1 oli kohal :D 
Peale arsti juures käimist, hüppasime postkontorist läbi, et vaadata, kas mu kohver (jah, jälle üks kohver :D) on kohal. Paberil teadet, et tulge oma kohvrile järele, meile postkasti ei ilmunud, ma ei tea miks. Õnneks oli kohver postkontoris ja sain selle kätte :) 
Pärastlõunal läksime Metzi šoppama, päris õige šoppamine see polnudki, sest käisime ainult 3 või 4 poes: minu jaoks on šoppamine ikka see, kui kammid läbi megalt poode ja lähed koju tagasi saja kotiga :D Tegelikult oli tore! :)

Katedraal, järgmine nädalavahetus lähme sisse ka


Ostsime 3 cupcake'i :) 






Palun ärge küsige, miks ma igal pildil nii imelik välja näen :D 


Poseerisime katedraali ees (järjekordne imeliku näoga pilt)


Niisama suvalised inimesed :D 




Teele, you must go there one day :D 


Õhtul käisime ühes restoranis söömaa ja siis liikusime tagasi kodu poole.



Funfact, mille avastasin arsti juures: mu hostemal on mu päris isaga samal päeval sünnipäev, 1 aasta on vanusevahe vist :D 

Pühapäeval magasin 12ni :) Lõunal sõime ja vaatasime "Maleficent"i. 
Pärastlõunal tuli üks sõber meile (ainult 1! :D) ning nad rääkisid hostisaga maratonist vms, kuhu järgmine pühapäev lähevad. 
Siis aitasid vanemad mul homseks SVT kontrolltööks õppida. Teemaks silm ja tõlkisin sõnaraamatu ja google translate'ga sõnu ning sain lõpuks aru :D 

Plaanid Lõuna-Prantsusmaale on täiega lahedad, sest ees ootab helesinine meri, sinimerekarbid, pisikesele saarele minek ja mida kõike veel :D Täiega ootan juba! 
Lisaks talvel suusareis Austriasse, mida veel tahta? :) põneviiiil :)


(28.09-04.10.15)

Tsautsau :)
-Sonja


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar