laupäev, 17. oktoober 2015

Üle päeva kontrolltööd

Tsautsau :) 

Jah, ma tean, et täna on laupäev ja blogpostitus ilmub pühapäeviti, kuid homme hommikul on Lõuna-Prantsusmaale minek seega kirjutan täna postituse ära, sest siis saan jägmine pühapäev tervest nädalast korraga kirjutada ning seal pole wifit.
Viimane nädal enne vaheaega!!! Kuid veits nõmekad kontrolltööde nädal, sest need olid üle päeva: esmaspäeval, kolmapäevad ja reedel :S 

Esmaspäeval jäi esimene kirjanduse tund ära, päeva lõpus oli veel 2 kirjandust seega ma lootsin, et äkki jäävad need ka ära, kuid ei... Asendusõpetaja andis tundi ja tund toimus. Ma juba lootsin, et saab jälle kl. 12 lõpetada :) SVT's saime ona kontrolltööd kätte, õpetaja polnud rahul, et ma kirjutasin seda, mida teadsin, sest ta ootas, et ma kirjutaksingi reaalselt talle kirjandi. Well...! 
SES'is oli kontrolltöö, kuhu suutsin taaskord ainult paar hädist vastusekest kirjutada :D Üks nendest vastustest oli 100% õige, sest see oli lihtne :D 
Õhtul kodus oli nagu ikka, sõime perega, õppisin, magama :D 

Teisipäeval oli 3h SES'i... Järjest. Veitsss crazy :D Päeva teises pooles oli inglise keel ning me saime oma dialoogide eest hinded. Meie Quentin'iga (üks mu klassivend) saime 9,5/10-st, jeeee :) Õpetaja andis meile ka uue ülesande: põhimõtteliselt peame tegema biograafia ühest pagulasest, kes kunagi läks Ameerikasse elama ning on nüüd kuulus :D  
Õhtul õppisin mata kontrolltööks. Muideks, mata õpetaja lubab teha lehe, kuhu sa kirjutad kõik valemid, millele vihikus on jooned alla tõmmatud, sest need on tähtsad, ning sa võid seda kontrolltöö ajal kasutada ehk sa teed endale põhimõtteliselt spikkri, mis pole päris spikker, sest see on lubatud :D Lehele on ka kindlad mõõtmed: 10x15cm :D 

Kolmapäeval läks sakslane ära. Kirjanduses oli taaskord asendusõpetaja, kuid mitte see sama, kes oli esmaspäeval :D 
Teised kaks ja ühtlasi ka kaks viimast tundi olid matemaatikad, kus kirjutasime kontrolltööd, mis polnud väga fun. Õpetaja üritas mulle vahepeal midagi seletada, aga ma ei saanud aru ning ta seletas mulle sama asja 3x :D Lõppude lõpuks polnud mul sellest seletusest mingit kasu, sest ta lihtsalt näitas mulle seda sama, mis oli juba mulle lehele ette kirjutatud ja millest ma juba ammu aru olin saanud :D No jah :D 
Läksin bussiga koju ning isa tuli bussikasse vastu, sest ilmad on külmaks läinud: +1..+5 kraadi. Hiljem läksime poodi süüa ostma :) 
Peale seda lebotasin niisama natuke ning me tegime kaminasse tule, sest mul oli (jälle) külm :D Mul on kogu aeg külm, aga noh, see pole kõige suurem uudis :D 
Mingil ajal läksin raha välja võtma, sest sularahata ma hakkama ei saa, kuna igalpool pole võimalik kaardiga maksta. Panin oma uue talvejope selga, mille vanemad Eestist saatsid :) Nii hea soeee oli :)

Neljapäeval polnud TPE teises tunnis õpetajaid ning me olime üksi seega me väga midagi ei teinud :D 
Kekas mängisime sulgpalli ning ma võitsin kõik enda 5mängu, sest ma sain :D Siis tegin väikse happy dance'i ja mul oli hea meel :) Peale kekat oli teisel grupil mata ja läksin Lisaga milkshake'i ostma, aga see oli kinni seega me ostsime pagariärist šokolaadisaia hoopis :) Hiljem oli meil veel kirjanduse tund, mis läks täiega kiiresti. Siis sai kojuuuuu!
Bussi pealt pidime Juliettega jala minema, sest vanemad olid hostvennaga koolis õpetajatega tutvumas. Vanemad peavad iga õpetaja juurest läbi käima ning paar sõna juttu ajama, sest muidu arvavad õpetajad, et vanemad ei tegele lastega. *õpetajate loogika* Prantsusmaa õpetajatel on veel üks hea loogika: nad tahavad kogu aeg rohkem palka saada ning tundides vinguvad, kui väike nende palk on, kuid sama tahaksid ka vähem töötada :D Õpilastele (ja ka õpetajatele) ei meeldi koolisüsteem ning valitsus teeb ettepanekuid seda muuta, kuid kui midagi välja pakutakse, siis ei sobi see õpetajatele ja see jääb muutmata! :D Eks ta vähe imelik ole jah :D 
Olime õega õhtul kahekesi kodus ning sõime. Peale seda õppisin füüsika kontrolltööks. Ma olen igaks kontrolltööks endale lehe peale sõnade tõlked kirjutanud (ja natuke ka osasi asju ette, aga ega ma seda maini :D) ja õnneks on õpetajad lubanud mul seda kasutada :) 

Reedel OLI VIIMANE KOOLIPÄEV!!! Füüsikas tegime kontrolltöö, mis oli nõmedalt raske. Päeva lõpus oli 2 HG'd, kus me vaatasime 40minutit filmi, kuid ma olin väsinud ja jäin kogemata magama :D 
Hostemps ja vend tulid kooli vastu ning me läksime koju. Kodus olime 2sekundit, sest võtsime ainult poekotid ja panime koolikotid ära. Läksime siis vennaga juuksurisse kaasa. Juuksurisalong, kus vend käib on Juliette vanemate oma (lisaks ka venna pruta, kes on Juliette õde). Hästi ilus ja armas salong on :) (Juliette: j'ai dit que le salon de tes parents est vraiment beau :) )
Pärast kodus magasin tund aega ning siis sõin. Ema, vend ja õde olid trennis seega isa ja mina olime kodus. Vaatasime NCIS'i umbes 2,5h ning siis tulid teised ka koju :D Peale seda keerasin magama :)

Laupäeval ärkasin kella 10.30 paiku ja sõin natuke ning hakkasin kohvrit pakkima, sest homme on Lõuna-Prantsusmaale minek!!! 12 paiku läks pere Metzi vennale uut ratast vaatama ning ma jäin koju :) 
Päeval läksime Juliettega ratastega poodi ning siis tulime minu juurde. Vaaritasime sutsu süüa endale ning peale seda kuulasime muusikat ja tegime veits tansulkat kah :D 
Kui Juliette koju oli läinud, vaatasin ma Kätekat :) 
Õhtul tuli pere koju ning kõik pakkisid veel kohvreid ja siis sõime. Isa ja vend vaatavad rugby't, milles mina midagi huvitavat väga ei näe :D 
Homme hommikul on vara ärkamine, sest me hakkame kella 7 ajal liikuma, kuna läheme lõunasse autoga ning sõidame umbes 10h. 


Natuke pilte kah:


Kõrvalmaja pani juba Halloweeni kaunistused välja ja hommikuti sinna poole vaadates hakkab natuke kõhe :D




Teen väikse promo ka siis: minge kinno "The Intern" vaatama, sest seal on mu täditütar Kerttu :) Teda on korraks näha seega peab vaatama :) 


Jeeee, nii cool :)



Järgmine postitus ikka järgmine pühapäev :)


Kallid :)

(12.10-17.10.15)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar