pühapäev, 3. jaanuar 2016

Koolivaheaeg: jõulud, aastavahetus

Alustan kohe sellega, et HEAD UUT AASTAT! :) Loodan, et teie kõigi aastavahetus oli vinge ja meeleolukas! 
Kuna see on nüüd esimene postitus, kus on 2nädalat sees, siis kirjutamist jätkub ja teen algust:

1.nädal:

Esmaspäeval oli nii hea kella 10-ni põõnata ja peale seda mitte midagi teha :) Tegelikult midagi ikka tegime. Vanemad olid tööl ning meie õe ja vennaga kodus. Päeval tegin natuke kodutöid ning seejärel läksime ratastega poodi, kuna jõulud olid tulemas ja kookide/söökide/jookide jaoks oli materjali vaja. Viskasime kõik 3 endale seljakotid selga ja suts olime nagu matkasellid, kui me oma ratastega läbi linna kimasime. 
Pärastlõunal, nii umbes 16 ajal mõtlesin, et lähen viskan voodisse pikali ja pikutan veidi. Ütleme siis nii, et pikutamisest tuli välja (mõnus) 1,5-tunnine uinak. Ärkasin uuesti 17.30 ajal, kui isa mind äratama tuli. Liigutasin ennast alla korrusele ning seal vaatasid mulle kaks võõrast nägu vastu: isa vanemad, Ginette ja André. Alguses oli sutsu hirmus, aga nad väga toredad. 
Õhtul sõime, vaatasime telekat jne. 



Teisipäval ärkasin taas kl. 10 (loomulikult äratuskellaga, muidu ma ärkaks alles pärastlõunal üles), panin riidesse, sõin jn. Isa tuli kl. 12 töölt koju ning siis me sõime. Peale lõunat hakkasime (Eesti taignast, mille (päris) vanemad mulle saatnud olid) piparkooke tegema. Tainas sellisel kujul, nagu teda Eestis müüakse, imestas mu perekonda väga, samas minu jaoks väga loogiline tainas :D Mu perekond siin jõulude ajal piparkooke ei tee, Eestis on see väga traditsiooniline, kuid siin pigem ostetakse. 



Vennale maitses tainas niisama kah :D



Päeval käisime ka Boulay keslinnas, kus on isegi pisike uisuplats, mis kahjuks on plastmassist. Linnas jalutades nägime väga palju tuttavaid alustades Juliette perekonnaga ja lõpetades vanemate sõpradega. 



Nii ilus taevas oli! 5minutiga muutus nii palju.


Kolmapäeval ärkasin 7.30, sest me läksime Metzi toidupoodi, et jõuludeks süüa osta. Kuna oli 23dets, siis läksime hommikul vara, muidu pärastlõunal oleks hullumaja olnud, kuna kõik lähevad oma sisseoste tegema. Jõudsime kella 9 paiku sinna ning meil läks korralik 1,5h seal poes. Pood oli täiega suur ja seal leidus kõike. Kuna toidupood oli ühes kaubanduskeskuses, siis käisime ka natuke teistes poodides ringi. 
Koju tagasi jõudsime 12 paiku ning peale seda sõime. Seejärel läksid isa ja vend rattaga sõitma ning vend lunis mind ka kaasa. Alguses punnisin vastu ja peale 15minutilist vingumist andsin alla ja läksin kaasa. Sõitsime küll tasasel pinnal ja ainult paar mäge oli tee peal, kuid oi-ai, kuidas mu tagumik pärast mitu päeva tunda andis. 
Koju jõudes olin väga väsinud seega käisin pesus ja lebotasin oma voodis. Õhtul sõime ja vaatasime telekat. 

Neljapäeval olid JÕULUD VOL. 1. Mind äratati kell 12.30, hihii :D Päeval tegin küpsiseid, vennaga ratastel (ai) väike tiir linnas ja Juliette juures. Vanemad tegid õhtuks süüa, katsime laua. 
Õhtul vahetasime riided, tegime ennast ilusaks ja pildistasime ka :)







Tegime mu päris vanematega ka Skype (viimasel ajal olen palju uusi inimesi ehk perekonda näinud ja saanud brag'ida, et eestlased leiutasid Skype :D) ning peale seda sõime.

Näod, kui sööd salatit, milles on mango, papaia, sool, pipar ja roheline sibul. On näha, et meile ei maitsenud :D ma ei tea, miks mu vend naeratab :D 


Lõpetasime söömise umbes 22.15 paiku ning peale seda läksime kirikusse. Ma palju aru ei saanud ja väga põnev see ei olnud. Vennal oli vägaväga igav ning ta rääkis pidevalt omaette ja mina aina togisin teda, et ta kõva häälega ei räägiks :D 
Koju tulime tagasi 00.30 ajal ning peale seda läksime magama. 
Kuna siin käin jõuluvana öösel, kui lapsed magavad, siis pidin ma öösel üles ärkama ja enda kingid ka kuuse alla panema. Tegin seda kella 2 paiku öösel ning tegelikult ma polnud veel agama jäänudki. Vanemad olid teised kingid juba kuuse alla ära pannud seega ma nägin kõiki kinke juba öösel. Peale jõuluvana mängimist ma magama ei jäänud, sest olin liiga elevil :D 

Reedel olid JÕULUD VOL. 2. Õde tuli mind kell 8.15 äratama ning ma ärkasin koheselt üles, panin telefonist jõulumuusika ja tantsisin mööda 2.korrust ringi teisi üles äratades, et saaks juba minna kinke avama :) 





Wooden Lifestyle lipsud, mille mu Eesti pere meile kõigile kinkis :) 
Näod on head padjased, sest kell oli 9.30 :D

Jaaas :)


Avasime kõik oma kingid ja olime õnnelikuuuud :) Peale seda sättisime ennast korda, sest kella 13 paiku tulid sõbrad lõunat sööma. Sõime kella 17-ni ja peale seda läksid sõbrad ära. Me panime vennaga ta uut Star Wars lego kokku, mille me õega talle kinkisime. Seejärel Skypesime ema vanematega, nad on sakslased seega ma aru ei saanud ja kaasa ei rääkinud :D 

Laupäeval olid JÕULUD VOL. 3 ning sai täis 4kuud Prantsusmaal. Ärkasin 8.50 ning käisin pesus ja peale seda äratasin õe üles, et me hakkaks bûche ehk puuhalgu tegema. 

*pilt on illustreeriv*


Lõuna paiku tulid isa ja vend ratastega sõitmast ning ema jooksmast. Peale seda sõime ja edasi läksime Metzi. Metzis jalutasime, jõime kakaod ning hiljem tuli isa venna perekond meile külla. Kohtusime nendega Metzis ja jalutasime veel ringi ning käisime ka vaaterattal. Natuke oli hirmus, sest kabiin, kus me sees istusime, seisma jäädes kõikus seega sutsu oli kõhe. 




Kella 18 paiku liikusime kõik koos tagasi koju ning hakkasime süüa tegema. Edasi sõime ja nii. 

Pühapäeval ärkasin 11 paiku ning läksin alla sööma. Siis olin lõunani niisama. Lõunal sõime ja edasi läksime kogu kambaga jalutama. Jalutasime umbes tunnikese ning peale seda läks onu pere koju tagasi, nad elavad Pariisis. 



Hiljem kodus hakkasime koristama ning imelikult kombel kadus meil üks taldrik 12-st ära :D 
Õhtul vaatasime "Hunger gamesi" ja peale seda kobistasime ennast magama. Vanavanemad läksid järgmise päeva hommikul vara ära sega ühtul ütlesime neile head aega. Nad elavad Põhja-Prmaal. 



2.nädal:

Esmaspäeval mõtlesin varem ärgata, et saaks hommikul kõik ära õppida, kuid sellest ei tulnud midagi välja. Ärkasin ikkagi 11 paiku ja peale seda tegin kodutöid. Vanemad aitasid, sest ma paljust aru ei saanud. Edasi sõime ning peale sööki oli niisama lebotamine. 
Kella 15 paiku sättisime ennast valmis ja läksime kinno. Mu pere läks "Star warsi" vaatama, aga ma pole ühtegi osa näinud seega vaatasime Juliettega "Les goûts de merveilles". Sain päris paljust aru, aga ühe nalja koha peal naeris terve saal ja mina ei saanud aru :D 
Kui meie film lõppes polnud teiste film veel läbi ning me pisime tund aega ootama. Istusime Juliettega kohvikus ja sõime jäätist :) Pärast läksime koju ning sõbrad, kes perega filmi vaatamas käisid, tulid meile sööma. Tellisime pitsat ja rääkisime. 
Pärast läksime magama. 

Teisipäeval ei teinud midagi erilist: tegime kodutöid, niisama lebotasime, vaatasime filmi, pakkisime asju, sest...

Kolmapäeval... läksime Pariisi sõprade juurde. Hakkasime kella 14 ajal liikuma ja jõudsime Pariisi peale kella 18. Siis sõime ja nii. 

Neljapäeval ärkasime 10 paiku ning päeval jalutasime ühtede teiste sõprade juurde, kelle juurde me sel õhtul läksime, et toole ja kõlareid sinna viia. Sõpradel oli allkorrusel ping-pongi laud seega mängisime õega ping-pongi. 
Õhtul panime ennast riidesse ja läksime sõprade juurde. 




Tagaplaanil, laua peal, on muffinid :D




See juba sõprade juures tehtud pilt :)



Kui kell lõi 00.00 hüüdsin mina, et kell on 00 ja peale seda hakkasid mul pisarad voolama, sest mõni hetk enne saatis Elisabeth mulle sõnumi ja no siis ma pisardasin natuke ning soovisin head uut aastat. Pärast tantsisime ning tagasi koju, või noh, nende juurde, kelle juures me ööbisime, läksime kella 3paiku. 
Ilutulestik polnud selles linnaosas tavaks, lisaks vahepeal keelati ilutulestik ära, kuid Boulay's müüdi ilutulestikku seega see oli segane, kas tohtis või mitte ning perekond, kelle juures me olime, ei tahtnud ilutulestikku Pariisi rünnakute tõttu. 

Reedel ärkasin kella 13 paiku ning edasi midagi ei teinud, sest kõik olid väsinud: vaatasime filmi, olime niisama.

Laupäeval ärkasime 10.30 paiku ning panime asjad kokku, et kella 12 paiku või nii kodu poole sõitma hakata. 
Koju jõudsime peale 15. Seejärel sõime natuke ja edasi läksin Juliettega 'linna peale' ühele sõbrannale kinki ostma. 
17.30 viis isa minu ja Juliette bowlingusse, sest me tegime sõbrannadega Pauline'le tema sünnipäevaks üllatuspeo. Mängisime bowlingut ja sõime kella 22 ajal tulid vanemad meile järele ja me läksime koju. 


Vasakult: Sarah, Juliette, mina, Pauline, Clémence


Pühapäeval (täna) ei teinud taaskord midagi, vaid olime rahulikult ja tegime koduseid toimetusi :)



Päris pikk postitus sai nüüd :) 
Homme algab uuesti kool ning mul on 5 nädala pärast uuesti vaheaeg :) Ainult 5 nädalat, jeee! 
Koolivaheaeg oli toreee!

Olge tublid!


(21.12.15-3.01.16)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar