pühapäev, 20. detsember 2015

1 nädal veel

Heihei!!


Täpselt nii ma endale esmaspäeval ütlesingi: "1 nädal veel ning peale seda on vaheaeg."

Ilm on meil soe: 10-15kraadi iga päev ning vabalt saab jope eest lahti ringi käia ja jõuludeks lund ei tule :( 

Esmaspäeval ärkasin üles ning tundsin, kuidas mul on ohatis huulel. Tavaliselt tähendab see seda, et ma hakkan haigeks jääma, aga sellel päeval ma ennast (õnneks) halvasti ei tundnud. Koolis midagi ei juhtunudki, tunnid nagu ikka. 

Teisipäeval oli mu hostvennal sünna ning ta sai 11-aastakseks. Kuna hommikuti kingiandmist ja koogisöömist teha ei jõua, siis tehakse seda õhtuti. 
Sööklas polnud kõige parem toit seega me otsustasime minna sushisse sööma. Nii hea oli! Sõin esimest korda Prantsusmaal sushit. Kooli tagasi jõudes saime teada, et inglise keeled jäävad lõpust ära seega me lõpetasime kell 14.30. Juliette vanaema tuli meile järele ning viis meid koju. Juliette tuli minu juurde ning ta aitas mul vanematele jõuludeks internetist teatripiletid osta. Peale seda õppisin ja olin niisama. 
Õhtul kui vanemad koju tulid, hakkasime süüa tegema. Kella 19 paiku sõime ning andsime vennale ka kingid üle.  




Vend sai sünnipäevaks drooni (mitte lendava, vaid ratastega, mis mööda maad ringi kimab) ning nüüd ta mängib sellega kogu aeg :)

Kolmapäeval tegime me klassis jõulukinkide jagamist, ma vist unustasin öelda, et me seda teeme, upss :D Kirjanduse tunnis jagasime kinke ja osad klassist olid teinud kooki/küpsiseid jms ning me sõime ja õppimisega ei tegelenudki :) Peale seda oli veel 2 matemaatikat, mis venisid niiii aeglaselt. Kell 12 läksin bussile ja sõitsin koju. 
Kodus sõime ning pärastlõunal enne ujulasse minekut käisime ka postkontorist läbi. Ujulas olime hea 2tundi ja kella 17 ajal kustutati ujulas tuled ja pandi veealused tuled põlema seega vesi helendas, jaaas :) 
Õhtul midagi ei teinudki ja olime niisama rahulikult. 

Neljapäeval oli pikk päev, 9-st kuni 16.30-ni. Kehalises tegime taas step'i ning õpetaja hindas. Mul läks kahe koha peal sassi, hihi :D Me nimelt pidime ühe kava selgeks õppima ja gruppides kõigile ette näitama. Peale seda oli poolel klassis mata ehk mul ning me pidime otsima, kelleks me kunagi saada tahame. Õpetaja andis küsimused, millele vastused pidime leidma. 15/16-aastaselt on prantslastel juba teada, kelleks nad saada tahavad ja kuhu nad ülikooli lähevad. Õpetaja uuris minult, kuidas Eestis ülikoolidega lood on, et kas igaks erialaks on oma ülikool ja kuhu ma minna tahan ning ma ütlesin talle ausalt, et ma tõesti pole veel uurinud, sest mul on ülikoolini veel hea 3,5 aastat aega :D 
Õhtul bussiga koju minnes ei tundnud ennast kõige paremini, kodus kraadides palavikku polnud, aga kurk valutas jne. Sõime perega ning vaatasime telekat jne. 

Reede hommikul ärkasin üles ja tundsin, kuidas ma olen soe ning kraadisin ennast ja 37,8 palavik, jehuu... :( Kooli sellel päeval ei läinud. Kella 9-ks läksime emaga arsti juurde, sest kurguvalu oli juba mitu päeva kestnud ja kontrollisime, ega pole antibiootikume vaja ning õnneks polnud! See ohatis siiski andis märku, et väike haigus sees. Päevapoole kadus mul palavik ära ja kurvuvalu leevenes ka, tänu kõikidele tablettidele, mis ma ära sõin :D Õhtuks tundsin ennast juba hästi.
Õhtul vaatasin taaskord "Grey anatoomiat" ja üldse telekat ning peale seda läksin magama.

Laupäeval ärkasime vara ning kell 9.30 olime autos, et Saksamaale minna. Käisime Saarebrückenis jõuluturul ja poodides, et jõulukinke osta. Leidsin kõik puuduolevad kingid!! 

Glögi, mis tegelikult oli kuum õunamahl paremal ja hõõgvein vasakul.



Saksast jõudsime koju tagasi 18 ajal ning sõime. Siis tegime filmiõhtu ja vaatasime "Minione" :) 

Pühapäeval põõnasin 12.30-ni :D Enamvähem peale seda sõime kohe lõunat. Midagi peale seda ei teinudki: kõik lebotasid oma voodites ja puhkasid niisama. 


Koolivaheaeg on nüüd käes ja saab puhataaa!! Ma nüüd vaatan, kas ma järgmine pühapäev, otse peale jõule, jõuan uue blogi teha või teen selle alles 2nädala pärast ehk uuel aastal. 

SEEGA, SOOVIN KÕIGILE KA IMELISI JÕULE JA HEAD AASTAVAHETUST NING UUT AASTAT! Lugemiseni/kirjutamiseni juba (võibolla) aastal 2016! 
Minult on palutud kirjutada ka natuke prantsuse keeles, eriti mu prantslastest sõbrad seega üritan igasse postitusse ka pisikese lõigu ka prantsuse keeles kirjutada :)

Beaucoup m'ont demandé d'écrire aussi en français alors je le fais un peu :) Donc, samedi on était en Allemagne parce qu'on a acheté des cadeaux pour Noël et on a visité le marché de Noël. C'était supr beau :) J'ai enfin acheté tous les cadeaux :)
JOYEUX NOËL POUR TOUT LE MONDE!  


Kallidkallid! 

(14.12-20.12.15)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar