pühapäev, 22. november 2015

4x järjest KT

Heihei! :)


Tunded käivad viimasel ajal täiega üles-alla, üles-alla: mõnikord on sõpradega vägaväga lõbus ja järgmise hetkel tunnen, et mida (vabandust väljenduse eest:) paganat ma siin teen, miks ma siin olen ja miks mitte kodus. Lisaks tunnen, et ma ei hakkagi kunagi oma sõpradega nalja viskama, sest alati kui mingi nali on, siis olen mina see, kes naljast aru ei saa... Järgmisel hetkel on perega taaskord mega lõbus ja tore ning naeran sõpradega ja kõik okei. Üldse, olen närvis ja närviline ja stressis ning mingid üksikud tühised asjad ajavad närvi. Äkki on kultuurišokk?! 

Okei, lõbusamatest asjadest ka.

Esmaspäeval (tegelikult see väga lõbus polnud) tegime SVT's jälle KT. Ei ütleks, et see on umbes neljas kord ja muideks ka järjest. Natuke enne kella 12 kogunes terve kool õue, et teha 1-minutiline leinaseisak reedeste hukkunute mälestuseks. 
Tundide lõpus tuli Juliette ema meile järele, mis oli hullult hea, sest ma jõudsin tund aega varem koju. 
Kodus õppisin inka (pange tähele, inka) KT'ks, sest seal on prkeelt rohkem, kui inglise keelt seega jeei! 

Teisipäeval oli inkas KT, mis vist kõige paremini ei läinud, kuna ma ei saanud prantsuse keelsest osast aru. Nimelt ma pidin pr.keelsetest ajavormidest aru saama, osad laused sain ilusti tehtud, aga siis olid ka need laused, kus ma ilmselt valesti panin. Muide, enne inkat käisime klassiõdedega teed joomas, sest enne inkat oli 1 vaba tund. 
Lõunasöögil saime maitsa eksootilisi puuvilju, mis olid jube heaaaad :) 

Ma kõikide nimetusi ei teagi tegelikult :D 

Väike pildu kah


Kolmapäeval oli hea lühike päev. Taaskord teine tund kirjandus, millele järgneb 2 matat, kus muideks tegime KT, väga fun. 
Peale kooli läksin bussile ja sõitsin koju. Siis sõime ning seejärel läksid vend ja isa rattaga sõitma ning ma pikutasin väheke. 
Õhtupoole käisime poes ning postkontoris ja ma panin perele, vanemale ja täditütrele väiksed pakid vastu :) Post on Prantsusmaal jubeeee kallis: saatsin 1kg ja maksin selle eest 18€, vanemad saatsid mulle siia 8kg'se paki ning maksid 40€ seega pigem on mõnus hinnavahe... 
Õhtul olime niisama: õppisime, vaatasime telekat jne. 

Neljapäeval sain tund aega kauem magada, sest Juliette emps viskas meid kooli ära. Kui ma pean iga hommik kl 6 ärkama, siis üks lisatund on lihtsalt ülisuper. Lähen voodisse umbes 22 paiku, kuid enne 23 magama ei jää, ei tea miks. 
Pärastlõunal oli keka ning me tegime steppi. Su ees on üks kõrgem alus, millele sa skeemide järgi astuma pead. Päris lahe oli! 
Seejärel oli mata ja kirjandus ning siis sai koju minnaaaa :)

Reedel oli esimene tund ajalugu, kus me ainult kirjutasime ehk mina joonistasin lillekesi oma vihikusse. Kui terve lehe täis saan, siis panen teile pildi siia :D 
Füüsikas tegime KT ning füüsika on SVT üks haru seega SVT õpetaja mõtles, et ta tahab tore olla ja andis füüsika õpetajale SVT KT seega me tegime 2 kontrolltööd, kas pole tore? :D 
SVT kontrolltöö oli valikvastustega ja ma tegin suht üki-kaki-kommi-nommi nende vastustega, sest mul polnud reaalselt õrnemat aimugi, milline nendest vastustest võiks õige olla :D 
Füüsika KT vastused kontrollisime kohe peale tööde ära andmist ära ja mul läks 2 pisikest küsimusti õigesti! :D 
15.30 lõppesid tunnid ja ema tuli kooli järele ning viis mu koju. Kodus lasin niisama lohet ja pikutasin ning õhtul vaatasime filmi "Now you see me", mis on üliheaaaaa, vägaväga soovitan! 

Laupäeval ärkasin 10.30 paiku ning sõin ja käisin pesus jms. Peale seda otsustasin oma tuba koristada: tõmbasin siis kõik kohad ilusti tolmuimejaga üle, tegin koolikoti kooliasjadest tühjaks. Seejärel õppisin natuke ning sõime. 
Pärastlõunal läksime Creutzwaldi ühte poodi, kust me ostsime jõulukaunistusi. Seal oli eraldi jõuluosakond, kus olid kõikvõimalikud tuled, jõuluvanad, kuused (musta värvi kuusk oli müügil), kõik, mis võimalik, taustaks käis jõulumuusika ning korraks tuli koduigatsuuuuus ;) 



Prantsusmaal muideks ei käi päkapikud ja mina kommist ei kavatse ilma jääda seega ma ütlesin oma perele, et ma mängin neile päkapikku ning nad olid nõus, kes poleks, eks? :D 

 
Mu sokkkkkkkk :)


Õhtul läksime Juliettega Arthuri juurde ning seal olid veel mõned meie koolikad. Chillisime niisama, vaatasime filme ja rääkisime (väga palju :D) 

Üks grupipildu kah, Arthur muide on teine poiss vasakult


Pühapäeval läksin koju 11ks ning olin niisama ja päeval sõime. Peale seda tegid õde, vend ja mina ka kodutöid. Perel on üks (veini)mäng, aga ei, sa ei maitse erinevaid veine, vaid seal on sees erinevad pudelid lõhnaga (nt. õuna, vaarika, maasika, mango jnejne) ning sa pead neid erinevaid lõhnu siis ära arvama. Kõiki neid lõhnu võib veinide seest leida



Pärastlõunal vaatasin aknast välja ja natuke sadas lund. Okei, pigem lörtsi. Ma tahtsin täiega õue minna seega ütlesin vennale, et davai, riided selga ja minek. Mõeldud, tehtud! 


Ei ütleks, et ma eskimo välja näen :D 


Hiljem kodus küsis vend, kas ma tahaksin pingpongi mängida. Tal oli imepisike pingpongi lauake, millel ma mängida ei suutnud ja kuna meil on suur söögilaud, siis me mängisime selle peal :D 

Hehe :D 



Ega midagi muud väga polegi, homme uuesti kooli ja hakkab jälle see trall pihta! 


Olge tublid! 



(16.11-22.11.15)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar