pühapäev, 15. november 2015

Saksamaa ning 13 ja reede

Tsau!


Ma ei oskagi sissejuhatuseks väga midagi öelda :D

Esmaspäeval saime SVT's oma eelmise nädala KT'd kätte. Eks mu hinne selline Harju keskmine oli (loe: 0/10st :D). No jah, see selleks, et see KT oli ka päris paras pähkel seega las ta olla.
Kirjanduse tunnis küsisin õpetajalt, kas ma võin kommi jagada ning ta lubas. Kõik hakkasid plaksutama ja laulsid inglise keeles sünnipäevalaulu. Kommid enamjaolt maitsesid neile ja nad olid õnnelikud :)
Õhtul kodus sõime ja vaatasime telekat ning oli selline rahulik õhtu.

Teisipäeval oli 3h järjest majandust, mis oli puhas kõrbemine, sest ma ei saanud midagi aru ja 3tundi sama koha peal istuda ning sama õpetajat kuulata on lõpuks juba igav. Koolirutiin on juba välja kujunenud ning seetõttu õhtuti kodus väga midagi ei toimu, õpin natuke, sööme ja kui jõuab, siis vaatame telekat.

Kolmapäeval polnud kooli, sest 11.nov lõppes I MS ning oli relvarahupäev. Kell 10 istusime autosse ja sõitsime Saksamaale. Esimene kord perega Saksamaal :) Panime auto ema töö juurde (ema töötas muide, sest Saksas oli tavaline tööpäev) ning liikusime jala ühe läbi vanalinna kaubanduskeskuse poole. Kaubanduskeskus oli nagu meie Stockmann või Kaubamaja. Peale seda liikusime restorani, kus saime emaga kokku ning sõime.
Pärastlõunal liikusime uuesti poodide poole. Saksamaal on üks pikk tänav, kus on kõik poed seega ei pea mööda linna ringi vurama, vaid kõik on ühel tänaval olemas. Käisime siis ühest poest teise ja vahepeal tegime väikse pausi Starbucksis :)



Tagasi tulin 5 poekotiga ning päev oli väga tore! Koju jõudsime 18 paiku ja siis tegin kodutöid ning hiljem sõime. 

Neljapäeval jäid meil TPE'd ära ja ma alustasin kell 11!!! Sain vabalt kodus 9ni magada ja kella 10 paiku läksin Juliette juurde ning ta ema viis meid kooli. Neljapäeval oli SES'is KT ning peale seda söök ja siis 2 kehalist seega ma lõpetasin 15.30. Hea lühike päev ja ainult 2 ainet! Kahjuks, peale tundide lõppu ei saanud ma koju kohe minna, sest buss oli alles 17.30 ehk ma olin 2h üksi (teised, kes ka samal ajal lõpetasid, läksid koju ning poolel klassis oli veel 2tundi).
Lõpuks sai kell ka 17.30 ja oli aeg koju minna! 

Reedel saime füüsikas oma KT'd ja 2 kodutööd kätte ning ühe mu kodutöö hinne oli 9,5/10st! Füüsikas, mina, 9,5... :D okei tegelikult sain Juliettelt abi seega see hinne on osaliselt tänu temale :) Tegime füüsikas ka esimese laboritunni (füüsika ja keemia on ühe ainena ja praegu oleme tegelenud ainult füüsika poolega). 

*tegin salaja pilti*




Peale kooli tegin küpsiseid, sest nädalavahetusel pidi olema Pariisis Ile de France grupi kokkutulek, kuid see jäi loomulikult ära, kuna te ilmselt kõik teate Pariisis juhtunust. Uudiseid terroristide pommidest nägime me sõprade juures olles ning kõik olid väga ehmunud sellisest uudisest. See on kohutav, mis seal toimus!!! Ilmselgelt me nädalavahetusel Pariisi ei läinud.  

*71 küpsist jeejee*




Laupäeval põõnasin 12ni ning peale seda, umbes kella 13paiku, sõime. Pärastlõunal läksime Metzi, sest õele oli suusariideid vaja. Käisime kolmes poes ning õde leidis endale ka selle, mida otsis. 


aaaaaaa niisama oleme lahedad :)

Metzzzzzzz


Õhtul kodus süütasime küünlad ning vend läks ööseks sõprade (pere, kes elab meile lähedal ning mees käib ema, venna ja õega koos ju-jitsus) juurde. Kodus oli ka mulle 2 ümbrikut: üks vanaemalt ja teine täditütrelt :) Väga armas, aitäh! (P.S. võimalik, et teil on ka midagi oodata!)
Teistega vaatasime õhtul filmi "Argo", mis on karm, aga väga hea film ning hioab kogu aeg pinget peal. (vaata: Argo

Pühapäeval ärkasin 8.45 ja 9.30 tuli (see sama) vanemate sõber mulle ja mu õele järele ning me läksime ujuma. Seekord ei läinud me pisikesse Boulay ujulasse, vaid sõitsime Creutzwaldi (käin seal ka koolis) ujulasse, sest see oli suurem. Piletihind taaskord palju odavam, kui Eestis: õpilase pilet 2ks tunniks oli natuke vähem kui 2€. Ujulas oli üks toru, 2 suurt basseini, üks lastele ja üks mullikas. Lisaks oli seal ka üks sügav bassein sukeldujatele (see loomikulult oli eraldi teistest basseinidest). 
12 paiku istusime autosse ja sõitsime sõbra juurde lõunat sööma. Koju läksime kella 15 ajal. Vaatasin siis natuke õppimist ja peale seda hakkasin vaikselt juba jõulukaarte tegema :D 



Pärast sõime muidugi ja ongi aeg magama minna, sest homme ju kool.
Prantsusmaal on ka 3-päevane lein, piir suletud, Eiffeli torn jõuludeni kinni ning lisaks on kriisiolukord. Oh õudust! 




Lugemiseni järgmisel nädalal! :)

(09.11-15.11.15)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar