pühapäev, 29. november 2015

Esimesed puudumised koolist (haigus)

Heihei!


Sellel nädalal olin esimest korda haige ning puudusin ka esimest korda koolist, 2 ja pool päeva. Nädal oli hea lühike ja üldse ei tahaks homme kooliga ning uue nädala alustada. 

Esmaspäeval polnud veel haige, kuid pisike nohu oli küll. Eks see nohu- ja köhahooaeg hakkab peale, pole midagi. SVT's ei teinud üle pika aja me KT'd, vaid saime oma eelmised KT'd kätte ja minu hinne oli 4/10st, ma ütleks, et see on juba päris hea. (Tegelikult oli kontrolltöö valikvastustega seega ma tegin suht üki-kaki-kommi-nommi ja viiest küsimusest 2 panin oma kommi-nommitamisega täppi :D) 
Peale lõunasööki oli mul 1 vaba tund ja ma tegin täpselt mitte kui midagi. Istusin niisama fuajees (üks ruum, kus vabade tundide ajal olla saab, kui see muidugi lahti on, sellel veits imelikud lahtiolekuajad) ja kuulasin muusikat. Päeva lõpus oli veel 2 kirjandust ja seejärel ootasime ühe tunni bussi ning siis sai kojuuuu :) 
Kodus õppisin inglise keele ettekannet ja sõime ning vaatasime telekat, tavaline. 

Teisipäeval ärgates tundsin ennast natuke halvasti, aga mõtlesin, et äkki läheb üle. Kooli jõudes tundsin aga, et pigem ikka ei lähe paremaks ja et vist on palavik lisaks nohule ja kurguvalule. Olin kuni 12ni koolis, sest enne ei saanud kuidagi koju minna, kuna buss oli alles kl. 12. Saatsin vanematele sõnumi, et olen haige ja lähen 12se bussiga koju. Nii tegingi. Kodus tegin endale teed ja sõin natuke ning siis magasin 3,5h. Võtsin igasuguseid kurgutablette ja ninatilku ning natuke läks paremaks. Ega ma väga midagi muud peale voodis pikutamise ei teinudki. 
Õhtul enne magama minekut ütles õde, et ma läheksin tema tuppa ja vaataksin midagi. ÕUES SADAS LUND :) Hommikuks oli see muidugi läinud, aga siiski :)

Äkki natukene näete :)


Kolmapäev oli põhimõtteliselt sama, pikutasin voodis ja väga ei liigutanud ennast. Vahepeal sõin sutsuke ja õhtuks oli juba parem olla. Tegelesin siis natuke õppimisega, aga otsustasime, et ma jään neljapäeval ka ikkagi koju, sest muidu võin uuesti ennast külmetada ja nii. 

Neljapäeval sai 3 kuud mu äraolekust täis :) Muidu taaskord väga midagi ei teinud: sain terveks, lebotasin niisama,  telekast vaatasin "Sõpru" prantsuse keeles muideks ja sain aru kah ;) 
Pärastlõunal tegin kaerahelbe küpsiseid, jaaaas :) 

Reedel üle pika aja jälle koolis ning esimese tunni ehk HG alguses küsis õpetaja minult, et kas ma käisin oma carnetisse puudumist märkimas. Ei käinud seega läksin seda tegema ja see oli esimene kord. Koolis on selline koht nagu bureau des surveillants (jälgimisbüroo otsetõlkes, kuid tegelikult on seal inimesed, kes ka söökla ees õues klasside nimesid karjuvad, et kes võib sööma minna jne, lisaks tegelevad puudumistega jne), kus käiakse puudumisi märkimas. Eelnevalt peavad vanemad carnetisse kirjutama, mis kuupäevast kuupäevani (pluss muide kellaajad) puudusid, põhjus ja allkiri. Õnneks ma midagi seal ütlema ei pudanud, andsin lihtsalt oma carneti ja nad panid allkirja ja templi ning oligi korras. 

Carnet

Selline puudumine märgitakse siis, üks leht rebitakse ära ja jäetakse sinna büroosse



Matemaatikas saime oma kodutööd kätte ja ma olen nii tubli ikka: 14,5/20st ja Juliette üles mulle ainult, et tuleb kasutada exelit. 
Peale kooli läksime emaga postkontorisse. Õudne, kui kallis see ikkagi on, seekord mu pakk ei kaalunud 500grammigi ja ma maksin 16.50€ Eelmine kord oli 1kg ja 18€, veits raharöövel... Aga õele saadan ikka sünnakingi seega :)
Õhtul olin 1,5h üksi kodus ning jube mõnus oli :) Isa oli ühel rattaüritusel ja teised olid trennis. Leidsin lõpuks ometi telekast "Grey Anatoomia" ja noo küll ma olin rahuuuuul :) Seda vaatasin ma ikkagi inglise keeles, sest no nii spetsiifilistest meditsiiniväljenditest ma ilmselgelt aru ei saa :D 

Laupäeval ärkasin kella 10 paiku ning kella 11 ajal hakkasime Metzi poole liikuma. Nimelt oli ühes Saku Suurhalli taolises hallis (mis muidugi oli kordades suurem) õpilastele välja pandud erinevad asutused, mis neile kasuks võivad tulla. Näiteks erinevad gümnaasiumid, YFU, huviringid ja muud. Meie leti juures väga palju inimesi ei käinud, aga mõned ikka :) 
Umbes kell 17.30 lõpetasime ja sõitsime koju. Olime kodus tund aega ning siis liikusime restorani nimega Aux 3 Capitaines, mis oli jube heaaaa! 

Pühapäeval ärkasin pühapäeva kohta liigselt vara: 6.45... Juliettel hakkas kossumäng kl. 9 ning kl 8.30 pidi kohal olema.  

Go punaseed :)


Kell 12 olin kodus tagasi ja me sõime. Peale sööki panime esimese küünla advendi puhul põlema ja (tegelikult see Saksa traditsioon) ema oli ostnud kuuseokstest pärja, mille me siis ka ära kaunistasime. Siis õppisin veel natuke ja olin niisama. Saime oma adventikalendrid ka :) 

Hihiiii :)


Pärastlõunal läksime sõprade juurde, kelle laps on otsustanud ka järgmine aasta vahetusaastale minna ning mu kontaktisik tegeles temaga. 
Õhtul olime kodus ja sõime ning nats aja pärast hakkame filmi vaatama.



3nädalat koolivaheajani seega peame kõik vastuuu!! Pluss ma üldse ei viitsi uue pika nädalaga alustada, see nädal oli hea lihtne, ainult 2,5 päeva kooli :D 


Kallid :)

(23.11-29.11.15)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar