pühapäev, 1. november 2015

Koolivaheaja teine nädal

Hei!!!


Mina, erinevalt Eesti õpilastest, ei pidanud sellel nädalal koolis olema, sest siin oli 2 nädalat koolivaheaega. Tegelikult tahaks kolmandat nädalat ka, sest sellel nädalal ei saanud ma kordagi poole päevani hambad laiali magada, kuna nii palju oli teha :D

Seeega, esmaspäeval ärkasin kell 7, sättisin ennast valma ja kell 8.45 olin Juliette juures ning me läksime tema, ta ema ja õega Strasbourgi šoppama :) Sõitsime natuke rohkem kui tund aega ja üllatus-üllatus, kes autos magas? (mina muidu) Šoppasime siis ühes kaubanduskeskuses, mis on Solarise-suurune ma pakuks. Lõuna ajal sõime sushit ning kuna seal polnud ilma kalata sushit, siis ei jäänud muud üle kui kalaga süüa :D ega see nii õudne ei olnudki, natuke maitsetu, aga eelistan ikkagi ilma ;)
Koju hakkasime liikuma umbes 18 ajal (ja khm, mamagasinautosjälle). Kodus vaatasime telekat ja sõime ning kui pidi magama minema, siis ups, mul polnud und.
Esmaspäeval sai muideks täis ka 2kuud minu äraolekust!





Teisipäeval ärkasin Juliette sõnumi peale, mille ta saatis kella 9 paiku. Poole silmaga magasin veel pool tunnikest ning siis võtsin arvuti ja vaatasin "Padjaklubi".
Pärastlõunal läksin Juliette juurde, sest me teeme inglise keeles paaristööd ning sellest peab ettekande tegema. Siin on päris tavaline näha loomi (niisama tee ääres või kodude hoovides: kanad, lehmad) ning Juliette kõrval kasvatatakse ka kanu (mida ma enne ie teadnud): vaatan siis mina aknast välja ja mida ma näen? Kanad rahulikult paarutavad ta aias :D Juliette hakkas naerma ja ütles, et nad on sellega juba harjunud :D Selline kanaseiklus siis :)
Õhtul tulime minu juurde ning Juliette jäi ööseks meile :) Vaatasime koos (vend ka) filmi "Before I die". Päris hea oli, vahepeal veits scary, aga samas ka põnev!

Kolmapäeval mõtlesime varem ärgata, et mata kodutööd teha, kuid lõppude lõpuks me seda ei teinud. Koristasin oma tuba (täitsa ise tulin selle mõtte peale, emme! Kahjuks peab ütlema, et päris mõnus oli, aga üheks põhjuseks võib olla ka see, et siinne tuba on väiksem). Pärastlõunal pakkus isa, et me läheks ühte kaubanduskeskusesse. (Davai, vabalt! Perekond juba teab, et mina võin peaaegu alati minna kaubanduskeskustesse ning et iga kord hakkavad mul silmad seda sõna kuuldes särama, hihi :D) Waves (kaubanduskeskus) oli poolkaares ning igale poele oli oma pood. Jube loogiline lause, aga iga pood oli eraldi seega kui ühest poest välja läksid, sattusid sa õue, äkki nii on parem?? Äkki saate aru? :D Tuiasime seal edasi-tagasi ning õde-vend said mõlemad endale uued jalanõud ja ma soetasin endale nipet-näpet siit ja sealt ;)

Neljapäeval oli 2 sünnipäeva: esiteks Reelika (Palju õnne!) ja teiseks Marie (Joyeux anniversaire!). Viimast käisime me ka tähistamas, mis tähendas, et me tegime Mariele üllatuse! Tema nimelt arvas, et veedab päeva enda õega, kuid meil oli ta õega hoopis muud plaanid kokku lepitud :) Kella 14 paiku jõudsime nende ukse taha, lasime kella ning kui nad ukse avasid, sai Marie suure üllatuse osaliseks. Meid nähes hakkas ta nutma, sest ta ei osanud meid (mina, Juliette, Elodie, Pauline) üldse oodata :) Kinkisime talle lilled, pluusi ja pildiraami erinevate piltidega, kus mina ka olin, jee :) Sõime koos kooki ning ajasime juttu kuni kella 17ni ja siis oli aeg bussiga tagasi koju sõita. Bussipilet maksis 2.60 ja kas te arvate, et mul oli münte? Loomulikult ei seega ma andsin bussijuhile 20eurose. Lugesin tema näost välja, et oma peas mõtles ta ei, no tore küll ning ta ladus mulle käe peale 17.40€ ja kõik müntides... Noh, vähemalt sai paberraha nüüd müntide vastu vahetatud! :D
Boulay'sse jõudes läksime Juliette ema ja isa juuksurisalongi ning mina küsisin, millal ma saaks oma juukseid lõigata. Vastus oli homme ehk reede. Vabalt!

Reedel oli äratus liigselt vara: kell 8, sest 8.30 tuli koristaja ning kõik pidid selleks ajaks üleval olema. Õde oli eelmine päev läinud sõbranna juurde seega kodus olid ainult mu vend ja ema. Natuke hiljem läksime poodi. Toidupoes läheb korralik summa, mille üle ma iga kord imestan, sest toit Prantsusmaal kallis..
Kell 13 läksin juuksurisse ja saingi kiharad lühemaks lõigata :)
Pärast kodus läksime vennaga õue lehti riisuma. Nalja sai, sest esiteks nägin ma välja nagu Lotte, sest mulle käis(id) mu tukk/juuksed närvidele seega ma panin nad pealae peale patsi :D Teiseks pani ta mind aiamajja kinni, kui ma reha võtma läksin... Kräunusin vähemalt 10minutit enne kui ta mu sealt välja lasi :D Riisusime lehed ära ja ma jooksin kiiresti tuppa, et talle ikkagi midagi vastu teha :D Keerasin garaaži ukse lukku ja ta ei saanud sisse (välisuste ees pole linke, ainult lükkamiseks käepide vms, ja link on seespool maja, turvalisus probably). Lasin ta siis peale 5minutit tuppa, kuna me hakkasime Halloweeni kõrvitsaid tegema.
Mina tegin seda esimest korda ning kõrvitsa sisu nähes, wow, tõmbasin nina krimpsu, sest see polnud ilus :D

*pure emotion*

Saime kõik oma kõrvitsatega valma ning panime need aknalaudadele :) 








Laupäeval taaskord kella 9 paiku üles... 9.30-st olid ema-isa sõbrad kohal, sest õe toas hakati voodit vahetama. Mina sõin, lugesin raamatut (jah, mina lugesin raamatut, kuid veel eesti keeles, aga õde andis mulle juba raamatuid ka prkeeles, eks hakkab varsti nendega ka tegelema :D) ning pärast aitasin emal süüa teha. Lõuna ajal sõime kõik koos ja peale seda töö jätkus. Selle aja peale sain täpselt oma raamatu läbi :) Kella 16 paiku ütlesin õele ja vennale, et me läheks ka halloweeni jooksma ning otsisime meigiasjad välja. 18.30 tuli Juliette ka siia ja me tegime näod pähe ning läksime komme lunima. Vanemad ja sõbrad vaatasid ragbit (rugby), mina sellest mängust väga aru ei saa, näen ainut seda, et seal saab väääga haiget.. See selleks!
Kuna see oli mu esimene kord võõraste inimeste uste taga küsida: "Un bonbon ou un sort!" (ehk trick or treat/komm või pomm), siis olin sutsu närvis :D Esimese ukse taga küsisin kuidagi valesti ja see härra ei saanud aru ning õde küsis ise :D 




Pühapäeval ärkasin ka kell 9, sest pärastlõunal oli vanem kontaktisik Gwénaelle, kes meie juurde tuli, ning ma pidin koogi tegema. Ta tuli koos perega ning me sõime kooki ja rääkisime, kuidas mul läheb jnejne :) 
Peale seda õppisin SVT kontrolltööks. Homme algab mul kah kool... :( 


Varsti sünnipäev kaaaa (6päeva)! Jeee :)



Olge tublid :) 

(26.10-01.11.15)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar