pühapäev, 8. november 2015

Taas koolis!

Hei!

Hakkas taas see nali pihta ja tegelikult päris naljakas ei olegi. Paljudest asjadest veel aru ei saa, aga üritan nii palju teha, kui suudan ja oskan :) Selle nädala ilmad on olnud väääga erinevad: esmaspäev ja teisipäev oli külm (3..4kraadi) ja käisin teisipäeval juba talvejopega ning neljapäevast saadik on olnud hea soe: 17..19kraadi, laupäeval ja pühapäeval oli isegi 22..23 :) 

Esmaspäeval polnud kõige toredam ärgata ja kooli minna. SVT's tegime kohe esimesel päeval kontrolltöö, kuhu ma kirjutasin 3/4 vastust, millest muide 2 õiged olid! :D Muidu oli tavaline päev. Õhtul kodus sõime muidugi ning vaatasime telekat jne. Perega oli diil, et kuni novembrini vaatame saateid inglise keeles+ pr. subtiitrid ja nüüd on november käes seega saated/filmid lähevad pr.keelseks tagasi :D 

Teisipäeval oli mul vahepeal 1tund vaba, sest teistel oli saksa keel. Istusin CDI's ja üritasin kodutöid teha. Midagi erilist polegi. Nädala sees ei tee ma palju asju, sest kool kestab enamiku päevast nii et kõik muud tegevused, mida ma teen toimuvad nädalavahetuseti. 

Kolmapäeval oli hea lühike päev! Esimeses matemaatika tunnid tegime me kalkulaatoriga (ehk peaaegu tablet) erinevaid ülesandeid. Väga suurt ei mõikanud ja nuppude üles leidmisega läks ikka sutsu aega. Kalkulaatorisse saab netist igasuguseid mänge ja asju tõmmata :D Teise tunni alguses andis õpetaja meile paberid BAC eksamile registreerimiseks... :S appii! Ma arvan, et ma üritan seda teha. Vaatab, mis välja tuleb! :D 
Koolist koju jõudes läksin oma tuppa ja mida ma nägin? Terve kirjutuslaud oli komme täis! Isa oli postkontoris mu pakil järel käinud :) 2kg kirju koera komme!!! 
Pärastlõunal läksime õega ujuma. Ujula oli teistsugune: naised paremal, mehed vasakul, kõndisid natuke edasi ning seejärel olid üksikud kabiinid, vahetasid seal riided ära ja kabiinist edasi läks veel üks uks ning siis jõudsid kappideni, kuhu said oma riided panna. Kapi võtmiseks pidid sisestama 1euro, mille sa pärast tagasi said. Edasi olid nagu ikka dušid ja siis üks bassein. Seega selline pisuke ujulakene :) 
Kella 17 ajal olime kodus tagasi ning mina läksin isaga poodi. Tellisime mulle laupäevaks koogi (sest laupäeval oli mu sünnipäev, hihiii :3). 
Ostsin paar nädalat tagasi endale portselanimarkerid ning õhtul joonistasin oma kausi valmis, vaja veel ainult korraks ahju panna, et hiljem värv pestes maha ei tuleks. 

Jeeeees :) 


Neljapäeval oli jälle kõige pikem koolipäev, üle nädala pole mul neljapäeviti ühtegi vaba tundi ning see on hullult väsitav. 
Õhtul pidin kodus kohutavalt õppima: esiteks, BAC proovieksam, teiseks füüsika kirjand ja kolmandaks ajaloo KT, kas pole tore? 

Reede hommikul oli esimesed 4h BAC proovikas. Esimesed 40min lugesin nelja teksti, mille põhjal pärast pidi kirjutama sissejuhatuse, seejärel valisid teema, millest kirjutasid. Mina kirjutasin 1,5lk teksti, mis oli ilmselt kõige jubedam tekst, mida elus kirjutanud olen :D kordasin sama ideed mitmetes lausetes, aga vähemalt ma suutsin sinna midagigi kirjutada, sest see oli megaraske. Peale seda oli söömine ja peale seda viisin füüsika õpetajale oma kirjandi. Päeva viimased 2h veetsime ajaloo KT'd tehes :) Nii armas! (Teema: Esimene ja Teine maailmasõda) Suutsin mõningad ülesanded ära lahendada ning siis kirjutasin sinna juurde ka seda, mis toimus Eestis. See polnud küll ülesanne, kuid ikkagi parem, kui tühi leht. 
Ema tuli mulle kooli järele ja viis mind koju ning läks veel vennale kooli vastu. Hiljem tegime vennaga paberlennukeid ja vaatasime, kes kaugemale suudab visata. Lõpuks leppisime kokku, et me suudame mõlemad piisavalt kaugele lennutada :) 
Õhtul läksid ema, vend ja õde trenni ning mina hakkasin kooki tegema. Vahepeal sõin ja siis vaatasime isaga telekat. 23 paiku läksin magama. 

Laupäeval oli mu sünnipäev, jeee :) Hommikul ärkasin 11 ajal ning pere soovis õnne jne. Tavaliselt satuvad sünnipäevad olema tööpäevadel seega Prantsusmaal ei ole seda koogi ja lauluga äratamist. Kingid/koogid/lilled ja nii antakse üle õhtul, kui sööma hakatakse, kas siis eelroa või magustoidu ajal. Mina sain oma kingid eelroa ajal :) Väga nummi kingid olid! Üks vanemate sõber käis ka korra läbi ja kinkis mulle 3 (soovi)laternat :) 
Pärast läksime vennaga ratastega sõitma ja nägime lehmi, hihi :D 
Kella 17paiku tegime mu kodustega skypeeeeee :) Väga nunnu oli! Just siis, kui lõpetama hakkasime, helises uksekell ja ma ütlesin, et ärme veel lõpeta. Nimelt tuli ema, üks sõbranna, Juliette ema ja õde ka ning nad ütlesid ka eestlastele tere jne :) 
Peale seda liikusime bowlingusse. Mina jäin teiseks oma 110 punktiga :) Hiljem kodus lasime laternad ka õhku ning sõime :)



Udukogu :D 




Pühapäeval tegin hommikul soolaseid ja magusaid pannkooke :) Kuna õues oli 22kraadi, siis otsustasime väljas süüa :) Päike paistis, pannkoogid ees, mmm :) 
Pärastlõunal käisime jälle vennaga ratastega sõitmas ja nägime lehmakesi :D 



Pärast olime niisama rahulikult kodus ja sõime ja nii ja nii :)



Tsautsau!

(02.11-08.11.15)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar